Skip to content


提升睡眠質素的秘密

Beautiful Sleep 睡眠質素

相信好多香港人也睡得不好,工作壓力大,睡眠時間少,睡眠質素又差,這都可算是香港人的通病吧!

我自問從少到大一向也都睡得不好,加上夜訓晏起陋習(半夜2點3點先上床是閒事),以至精神不好,體力也漸漸變差,日間經常打瞌睡,不能集中精神,嚴重影響工作。星期一至五日日都冇精神,好辛苦捱到星期六日至可以好好睡一覺,但總覺得提唔起勁,連玩都冇心機去玩,之後去到返工的日子又要捱捱捱…… 突然間有一日,諗諗下覺得咁樣都唔係辦法,總要改善一下自己的精神,唔可以再長期咁樣落去,乜都做唔到,浪費晒自己的時間。就係咁,睇過好多書,試過好多方法,終於發現有幾個提升睡眠質素的方法,現在同大家分享一下吧:

睡眠時間與睡眠質素:

睡眠時間不同睡眠質素,睡眠時間長,唔代表睡眠質素好,例如你有時會發覺,訓左超過八個鐘,但總覺得好眼訓,這就是因為睡眠質素唔好了。

先講睡眠時間,一般人訓八個鐘就夠,但冇絕對,有D人一日訓6個鐘就夠,有D人一日訓9個鐘都唔夠,冇得解的,因人而易。但有一個重點,是睡雙數時間比單數好,例如睡6個鐘比7個鐘好,8個鐘比9個鐘好。另外,最好晚上11時前入睡,最遲也不可過12點。

睡眠質素,是我們睡眠的重點,只要睡眠質素好,我們才能回覆體力及精神。要睡眠質素獲得提升,請注意以下重點:

睡前不應做:

  • 睡前兩小時不可進食
  • 睡前一小時不可做劇烈運動,以及看電視/用電腦
  • 睡前半小時不可喝水或任何液體

睡前應做:

  • 睡前半小時沖個熱水涼,有助血液循環及放鬆心情
  • 睡前15分鐘看看書或雜誌(但切忌看電腦)
  • 不要一上床便躺下,可在床邊坐一會才睡

睡眠環境:

  • 絕對的黑暗環境,不可有光,如環境唔許可,可以載眼罩
  • 寧靜,不建議聽音樂
  • 枕頭是必需的,高度因人而易

睡醒後也要注意,不要賴床,鬧鐘一響起便起床。有研究發現,賴床會令到當日精神變差。

希望以上幾點,能幫到大家每晚都睡得甜一點,一覺訓天光,每日都有好精神應付工作。

Sleep Cat 睡眠質素

Posted in 健康資訊-專題文章. Tagged with , , .

4 Responses

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.

  1. Sharon said

    依排都訓得好差~~
    試試依個方法先,希望有用啦~~

  2. 請借來轉載一下:)
    我會寫明是從這兒轉點的~
    謝謝你, 麻煩你x)
    如有不便, 請告知~

  3. Totalcare said

    隨便轉載吧,只要列明出處就可以了,謝!

  4. Juila said

    大家可以試下中醫針灸, 有助失眠.

You must be logged in to post a comment.