Skip to content


Aster Spring Origin of Beauty 美容中心

Aster Spring Origin of Beauty皮膚護理介紹

Ultra Lifting Facial 維他命注氧緊膚護理
功效:
強化肌膚抗敏感及疏通淋巴排走毒素 。適合成熟 、缺水或過早哀老皮膚
參考價錢: $ 1,480

Skin Calming Facial 細胞修復舒緩護理
功效: 增強免疫力及補充水份 ,舒緩皮膚痕癢 ,亦能去除刺激及降紅 。適合缺水 、曬後及高度敏感或容易受環境影響的皮膚。
參考價錢: $ 990

Thermophersis Firming Treatment 冷熱療補濕緊緻護理
功效: 透過治療性歐陸式按摩, 收緊及滋養肌膚 適合暗淡 膚色不均 缺水 過早出現皺紋及需要深層保濕及收緊的肌膚
參考價錢: $ 1,080

服務預約熱線: 6655 8181

分店地址:

  • 中環德己笠街1-13號世紀廣場8樓801-2室 地圖
  • 銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心35樓03-06室 地圖
  • 尖沙咀漢口道28號亞太中心9樓901-2室 地圖

Posted in 健美-格價. Tagged with , , , , , .

3 Responses

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.

  1. Yeung Puly said

    尖沙咀Aster Sping太差, 因我對dermalogica 的產品有信心, 4月join 了10次course, 我都為咗效果好及選擇多, 要個貴些少 plan, 點知不但質素, 效果及服務都不可接受!
    連同第一次加錢試做共3次, 第三次(27/4)出現權骨位皮膚敏感, 第二天再上去, 她們給了一些sample叫我回去用, 點知用完仲嚴重咗!! 不但權骨位, 連臉至咀角都紅腫! 之後(29/4)她們安排一個舒緩的護理給我, 並說見議共5次, 2-3日做一次, 而且不收費用! 我仲簽了文件, 把case交給她們office以便free這幾次護理! 點知作日她們又改口風, 不是5次, 有改善就不用! 這是你們給我的offer, 仲要只係清潔及倒模! 你們要幾多時間我都要付出幾多時間! 在這段時間我在家急救的產品用得仲比以前多, 那你們公司比出面小型店仲差!

  2. Cmingn said

    我係佢長期客仔~唔hard-sell, 手勢又好,
    我o係度做左差不多2年啦~
    ok wor

  3. Stella said

    如果係幾好. 請問有沒多D價錢及其他資料可以介紹.下

You must be logged in to post a comment.